top of page

סלמתרק: פודטראק הודי על קו המים

עדכון (2.7.23): ביקרנו בחוף וראינו שבמקום סלמתראק יש פודטראק חדש של פיצה. מתברר שהם עזבו ונמצאים בתנועה. חפשו אותם בפייסבוק שלהם.


אמל"ק: אוכל הודי קז'ואל וטעים שהיה בקצה של טיילת בת גלים. מתאימה לארוחת ערב קלילה וטבעונית.


האמת היא שאין לנו מושג באוכל הודי. אף אחד מאיתנו לא היה שם, וכל ההתנסות שלנו היא ממסעדות הודיות אחרות כאן בארץ (בעיקר דוסה בר המצוינת מתל אביב).


אבל שמענו המון על סלמתרק, ויום אחד, בדרך חזרה משיעור פילאטיס שגרר רחמים עצמיים עמוקים, החלטנו לקפוץ לבדוק הכצעקתה.



אז כן, מאוד מאוד טעים פה.

תוסיפו לזה את הים במרחק נגיעה ואת הבריזה של תחילת הסתיו - ויש לכם ארוחת ערב טעימה מאוד, משביעה מאוד, ועם זאת - קלה.


מבחינת התפריט, לא היינו סגורים על מה זה מה (אין לנו מושג בזה כאמור), אבל זכרנו שאוכל הודי הוא קל יחסית, אז פשוט הזמנו כמעט הכל.


המלאי כופתא בקארי הייתה מ-צ-ו-י-נ-ת.

אישית הייתי מעדיפה אותה בלי הצימוקים שהפתיעו מדי פעם, אבל הדביבון דווקא אהב אותם מאוד.


ליד הדאל הזמנו אורז נקי והתווכחנו ארוכות בשאלה אם לקחת קודם חצי כף אורז ואז להוסיף עליה חצי כף דאל או להפך (ברור שקודם אורז, אחרת הדאל מלכלך את האורז, אבל לכו תסבירו את זה לדביבון רעב). בכל מקרה, הכל מתערבב בסוף בבטן, ועד אליה הוא עושה לנו שמח.


סלמתרק נמצאת ברווח הקטן שבין מסילת הרכבת לים, ליד המכון לחקר ימים ואגמים, סמוך לשבילי הריצה והאופניים של טיילת בת גלים. לכן במשך הארוחה תוכלו לנופף לשלום לרצים (הא, פילאטיס הרבה יותר קל) ולנוסעי הרכבות החולפות ביעף. אני אוהבת מאוד את החוויה הזאת ואת הטבעיות שבה כולם מקבלים את הרכבת שעוברת ממש ממש לידינו (כתבתי על זה גם בהקשר של פאטוש בר).


המנה המרעננת של הארוחה הייתה סלט בל-פורי, עם גרגירי חומוס, פצפוצי אורז, בצל סגול, עגבניות וכוסברה בוויניגרט תמרהינדי. זו גם הייתה המנה הכי מיוחדת בעינינו, וכל ביס ממנה בין המנות האחרות היה הפוגה משמחת של טריות ושל טעמים חיים. אל תפספסו אותו.


פרוקה - פרחי כרובית, פרוסות חציל ופלפל חריף מטוגנים בטמפורה קמח חומוס - היא מנה גדולה שבקושי הצלחנו להגיע אליה מרוב ששבענו מכל השאר, אבל אין לי שום יכולת לעמוד בפני חציל מטוגן, אז נשנשתי אותו בשמחה.


מה שתינו? אני שתיתי לימונדה היביסקוס טבעית, והוא שתה לימונדה היביסקוס טבעית מעורבבת עם קמפארי. למה לא אם אפשר. עשינו פילאטיס, מגיע לנו.


מדד המצפּוּן: נכון לזמן כתיבת הפוסט (נובמבר 2021), הפודטראק טבעוני לגמרי.

איפה: טיילת בת גלים, ליד המכון לחקר ימים ואגמים, הכי טוב לשים סלמתרק בווייז. הפודטראק יכול להגיע גם לאירועים.

נפתח ב-16:00, סגור בשבת-ראשון-שני, אבל כדאי להתעדכן באתר.

bottom of page