top of page

פו26: וייטנאמית רעננה בווייבּ טוב

אמל"ק: וייטנאמית מצוינת בתלפיות. מתאימה לערב כיפי עם אוכל קליל ויין טוב, בזוג או עם חברים.


זה די מדהים כמה מיוחד ורענן יכול להיות האוכל שמפיק מטבח אחד קטנטן, במסעדה קטנה, עם צוות קטן ותפריט של כ-10 מנות בלבד. כולן טובות, בדקנו.


ולמרות התמציתיות הזאת, וכנראה דווקא בגללה, לכאן אנחנו באים להתפנק בארוחה מרימה ואחרת, מדויקת וכיפית, בטעמים מעולמות זרים.



המסעדה נמצאת ממש בתוך שוק תלפיות, ליד מסעדת תלפיות המפורסמת, והשילוב הזה, של טעמים אסיאתיים ברחוב שגולש היישר לים התיכון, הוא מפתיע ומרענן אבל גם ביתי ומנחם בעת ובעונה אחת.


ואפילו שיש כאן אוכל מיוחד במינו ויין מעולה - שום דבר לא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות.

למשל, את הסלט לאב פְלַא אוכלים בידיים: עוטפים את סירת החסה בשתי ידיים ונוגסים בערמה מושלמת ורעננה של אטריות שעועית, דג טרי מטוגן קריספי, וואסבי וירוקים. הכל נוטף על הידיים ועל הצלחת וזה ממש ממש בסדר. זו בדיוק הכוונה. זה מצחיק וטעים, מרענן וכיף.


רעננה, רענן, מרענן. כבר אמרנו שמרענן כאן? זו כנראה המילה הכי מתאימה לתאר את המקום הזה.



עוד מנה נוטפת ומענגת היא הבאנז. יש באן בקר ובאן דגים ובשניהם שילוב הטעמים עוצר אותך לרגע של התבוננות לפני שהוא ממשיך למרכזי העונג במוח.


ואם חשבתם שהגיע הזמן להשתמש במזלג, אז לא, גם את הפופקורן שרימפס לוקחים ביד, טובלים בדברים טעימים והופה, כבר נגמר?


בין לבין, לגימה מיין קר.

יין הוא הקטע של איל, הבעלים של פו26, וזה מורגש בתפריט היינות עם השמות המסקרנים מכל העולם. למעשה, יש מצב שכל האוכל הזה נוצר רק כדי שיהיה לאיל תירוץ לאסוף ולהגיש יין.



שמחנו מאוד שבערב קיץ מהביל גם היין האדום היה קר. זה היה נחוץ.


בפו26 יש כמובן גם מרק פו, ומדובר בארוחה שלמה שמוגשת בקערה אחת עשירה וגדושה. הוא מוגש כל השנה, אבל התמונות האלה מהחורף הקודם. אנחנו נחכה שוב לינואר :)


מדד המצפּוּן: לדעתנו לא מתאימה לטבעונים, מתאימה לצמחונים אוכלי דגים.

איפה: סירקין 26, שוק תלפיות

bottom of page