top of page

אויסטר (נסגר)

עדכון (12.8.23): הפודטראק נסגר, עבר למקום של קבע ואז נסגר לגמרי.


כששוקלים את הדברים הטובים והלא טובים שיצאו מהקורונה, אויסטר מוסיף המון משקל לצד הטוב.


היה איזה שלב בשנה הראשונה של הקורונה שלמסעדות היה מותר לעשות רק משלוחים וטייק-אוויי, ובחיפה נפתחה סצנת פודטראק מגניבה ביותר כדי לענות לדרישות. אויסטר, שנמצאת צמוד לרכבת השמונה מהצד של דגון, היא חלק מהסצנה הזאת, שנשארה חיה ובועטת גם כשהמסעדות חזרו לפעילות רגילה.



מגישים כאן בעיקר דגים ופירות ים (וקצת בשר), רובם מטוגנים רחמנא ליצלן, אבל לא כולם. את האוכל מקבלים בקופסאות קרטון, ואפשר לשבת לאכול בספסלים ובשולחנות שהוצבו מסביב לפודטראק או לקחת הביתה.



אנחנו לוקחים כמעט תמיד פיש אנד צ'יפס, כי הדג שלו פשוט מעולה (לבן מאוד, קל ורך), ואת המיקס פירות ים, כי הקלמארי עשוי בול כמו שאני אוהבת, והשרימפס קריספיים מבחוץ ושמנמנים וטעימים מבפנים.


גם הבורגר פיש, שזה כמובן המבורגר מדג, מומלץ ביותר, וגם הטורטייה קבב דג מצוינת. בגזרת הבירות יש London Pride מהחבית ובקבוקים של סטלה ושל BrewDog IPA.



לא כל כך רואים את זה בתמונות, אבל המנות ענקיות. שתי המנות האלה מספיקות לשתי ארוחות לשנינו (כלומר רביעייה יכולה להתחלק בהן לארוחה אחת).


אם הבית שלכם קרוב כמו שלנו, אפשר לקחת הביתה, והכל יישאר חם וקריספי עד שתגיעו. אם אתם גרים רחוק, עדיף לאכול במקום ולבחור בין ספסלים, שולחנות בר או שולחנות נמוכים.



מדד המצפּוּן: לא מתאימה לטבעונים, מתאימה לצמחונים אוכלי דגים.

איפה: צמוד לחניון של תחנת הרכבת מרכז השמונה, מהצד של דגון, ממש לרגלי הבניין על רחוב העצמאות

bottom of page