top of page

נוּנה: קפה ולפטופ עם נוף לנמל

אמל"ק: בית קפה נעים ומזמין במיוחד בתלפיות. יש אוכל טוב, קל ומעניין ומאפים מצוינים. מתאים לבוקר, לבראנץ' ולעבודה עם לפטופ.


קפה Nuna נמצא בקומה העליונה של סירקין 21 בשוק תלפיות, המתחם הכי קוּלי בעיר. ממש מולו נמצאת החנות של קולקטיב היוצרים סירה שגורמת לי להמציא תירוצים למה אני ממש צריכה עוד גלויות ושאר פריטים חסרי תועלת אבל יפים נורא.



נונה הוא אחד מבתי הקפה היחידים בעיר שכיף לפתוח בו לפטופ לכמה שעות עבודה מלאות השראה, או לפגוש חברה לשיחת עדכון צפופה על ארוחה קלה, בריאה ומיוחדת. יש בו גם קפה טוב, גם נוף מדהים לנמל, גם אוכל טעים וגם וייבּים אש.



חוץ מהאוכל הכיפי והמאפים המצוינים, שמייד נגיע אליהם, המקום נעים, חם ומזמין. כאילו טיפה מרושל, אבל ממש לא.



האוכל כאן הוא אוסף מאוד אקלקטי שמתאים בול לבראנץ'. יש ארוחת בוקר, גרנולה תוצרת בית, פורידג' שיבולת שועל, פרנץ' טוסט בריוש עם גאודה ומלא כריכים וסלטים, אבל גם מסבחה עדשים כתומות, סריניקי רוסי (אחד המאכלים האהובים עליי) וקרפ כוסמת ירוקה.


זה הסריניקי - לביבות גבינת טבורוג מצופות בפולנטה ומטוגנות בחמאה, לצד קרם פרש וריבת פירות יער. הוא עדין מאוד, לא מתוק מדי, ומאוד לא רגיל.


זה קרפ כוסמת ירוקה בתוספת ביצה. זה בטעם של כוסמת, למקרה שתהיתם, אז רק אם אתם מחובבי הז'אנר.


לפעמים יש ספיישלים, זה למשל סלק צלוי ופטה.


וחשובים לא פחות - המאפים. מתוקים ומלוחים. שמנמנים ורכים.


עפנו באופן מיוחד על הסקוּנס עם הזיתים, שהיה במליחות ופריכות פשוט מושלמות.


וגם הסינבון היה מפנק עד כדי מחשבות על רופאת המשפחה שלנו ומה שהיא הייתה אולי אומרת.


וטיפ קטן: כדי להגיע לנונה צריך לעבור בסוג של מבוך, כי סירקין 21 זה הדיזנגוף סנטר של תלפיות ולא ברור איך הוא בנוי. אז נכנסים לתוך המבנה דרך הדלת שמימין למאפיית עיניים. עולים במדרגות קומה אחת, ואז חוצים את המבנה לאורך המשתלה עד הסוף. מימינכם תעברו את סדנת היוצרים של הסירה, ומשמאלכם, אחרי המשתלה, תהיה החנות של הסירה, וממש מולה - הקפה.


אחרי הקפה, עלו עוד קומה לגג ותוכלו להשקיף על רחוב סירקין ועל סצנת המסעדות של שוק תלפיות.


מדד המצפּוּן: לדעתנו מתאים לצמחונים ולטבעונים. יש הרבה מנות טבעוניות ומנות עם אפשרות טבעוּן.

איפה: סירקין 21, קומה שנייה, תלפיות

bottom of page